Sztuczna inteligencja
  
 
 
Realizując projekt SZTUCZNA INTELIGENCJA 1 - PROGRAMOWANIE W SZKOŁACH OPOLSKIEGO NUTS-3, uczniowie kl. I rozpoczęli inteligentną przygodę z programowaniem

Celem realizowanego projektu był rozwój i wzrost kompetencji w zakresie programowania. Uczestnicy kodowali, odkodowywali, układali algorytmy i poznawali tajniki technologii informatycznej.  Wykorzystane na zajęciach narzędzia do nauki programowania, czyli komputery, tablety, gry, roboty PHOTON oraz OZOBOTY pobudziły kreatywność uczniów. Pierwszoklasiści nabyli wiele przydatnych w życiu umiejętności m.in. logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikacji        i współpracy. Poruszana była również tematyka związana z bezpieczeństwem w sieci.
W ramach projektu dzieci uczestniczyły w zajęciach w pracowniach Zaczarowanego Świata.
To były fantastycznie spędzone 30 godzin zajęć praktycznych, które sprawiły uczniom wiele radości.


Autor: Marzenna Stein

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
 
 
Witryna wykorzystuje mechanizm ciasteczek (ang. cookies) w celach
sesyjnych oraz statystycznych. Więcej informacji w polityce prywatności.

OCHRONA I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Edycja strony www - oprogramowanie n4CMSRealizacja: new4mat.com Sp. z o.o.